Job 19 van 45


Report this listing

Solliciteren



Customer Care Officer


Functie



Onze klant biedt veiligheidsoplossingen aan op het vlak van permanente bewaking, mobiele bewaking, luchthavenbewaking en alarmcentrales. Hun klanten zijn actief in de meest uiteenlopende domeinen (industrie, retail, overheid, gezondheidszorg, chemie, transport,) en dankzij hun jarenlange ervaring behoren ze tot de absolute top in hun sector.


Jobomschrijving

Onze klant is gelegen in Neder-Over-Heembeek maar ze verhuizen binnenkort naar een nieuwe site in Diegem. Om het team hier te versterken zoeken ze een Customer Care Officer. Hieronder een greep uit jouw takenpakket:

  • Als Customer Care Front Line Agent ben je het eerste aanspreekpunt voor de binnenkomende oproepen en e-mails die betrekking hebben met onze elektronische beveiligingsproducten en diensten.
  • Je registreert vragen (service request) of problemen (incidents) zorgvuldig in onze systemen. Je probeert steeds eerste het probleem zoveel mogelijk zelf te behandelen, en schakelt indien nodig door naar desbetreffende afdelingen.
  • Je bent bereid de klanten ook proactief te contacteren om problemen te voorkomen.
  • Je zorgt voor de opstart van nieuwe klanten met Technical Solutions. Je hebt oog voor de technische set up en de implementatie van de juiste procedures om tegemoet te komen aan de noden van de klant en rekening houdend met de mogelijkheden van operaties.
  • Je formuleert voorstellen om de kwaliteit van dienstverlening voor de klant te verbeteren en het werk van je collega’s te optimaliseren.

Jouw profiel

.

Aanbod

Je kan bij de klant rekenen op een mooi loon en hiernaast nog enkele extralegale voordelen:
  • Groepsverzekering
  • Hospitalisatieverzekering
  • Maaltijdcheques van 6€ per gewerkte dag
  • Kilometervergoeding
  • 2 dagen homeoffice mogelijk na inwerkperiode
  • 20 verlofdagen + 6ADV + 1 extra per dag + 5 jaar ancienniteits

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht